Tuesday, February 10, 2009

ni blog aku ke blog ym?

aduhai..
ape dah jadi ngan aku nyer blog ni?
adekah ini blog aku ataukah ini sudahpon menjadi blog kepada YM tesayang ku..
kepada anak2 yg xmengerti apekah itu maksudnya YM, mari saya terangkan..

"YM itu adelah huruf singkatan kepada perkataan young mercy..young mercy adelah anak kepada mercy malaysia..mereka2 itu adalah old mercy...kami young mercy..kami adalah sekumpulan manusia yg sedang menjalankan perihal kemanusiaan..community service..saya adelah kanak2 dr YM2 sesi 2007.kami sedang menjalankan program bagi mengumpul dana bagi pesakit2 HIV di rumah solehah..mereka2 sgt kesian..sgt..makn xckup..pakai xckup..tempat sempit..stigma masyarakat yg mengecam kewujudan mereka..fuh kejam..tu yg kami yg baik ni nk bantu tu..anda2 yg bace ni sile la turut membantu..bak kate omputeh,melayu pon ckp gak,cine pon,india pon,lain2 pon ckp gak 'sharing is caring' "

sejak beberapa hari yg lalu,sy berase agak cuak kerana tarikh perlaksanaan projek besar YM2 iaitu red ribbon carnival & dodgeball tournament itu sudah hampir yg teramat sgt..tp mereka2 yg disekeliling saya masih kedegaran berkata "ape kejadahnye dodgeball itu?" dalam hati berkata "adui serius ke ketinggalan cm tu skali dak ni?" huahua..jadi aku saya i me,sbagai salah seorang ahli YM2 yg amat kecuakan telah mengepostkan beberape posting bagi mengabrkan kepada umum tentang acara yg gemilang ini..

so skang aku dah konpius..ni blog aku ke, ke blog YM?
aku konpius..
masih konpius..

No comments: