Friday, February 13, 2009

perasaan

perbualan antara 2 roh.. (ini adelah perbualan sms yg sbenar..)

roh 1: "xjmput ke pnyanyi tu tuk event nnt?"
roh 2: "lagu die best cm berantu kan?..tu ar..ko jemput la die"
roh 1: "jemput sape?penyanyi tu ke or *****?
roh 2: "esh nk kene pukul die ni..pnyanyi la..ko g contact die,pastu ko leh tackle"
roh 1: "tackle sape?pnyanyi tu ke or *****?"
roh 2: "penyanyi!!"
roh 1: "tp aku msih sayang pempuan ##### tu :p..bodo kan aku?"
roh 2: "pempuan yg mane? ***** ke, or yg dulu si #####?"
roh 1: "yg dulu.."
roh 2: "xde la..tu perasaan ko..perasaan ni sgt subjektif dan gdik..cm aku la bodo ske si $$$$$ tu..kan?same la tu"
roh 1: "hmm..huhu :p..mane kn ku cari gadis hot untk dibuat isteri?"
roh 2: "disini! :p"
.....
roh 1: "cmne nk kontak penyanyi? die dah tua tp,xminat. Nk die perform"

cis nmpak sgt roh 2 tu x hot..hahaha!..kuang ajo ko roh 1! dan ko sedang mnyatakan yg roh 2 tu tua gak kan?..tahi kamu roh 1!haha
bukan ape.. aku nk ckp yg perasaan hati ni cm subjektif..selalunye die rase ape yg otak kate 'jgn rase'.. tp subconciously kite yg in the first place wat die rase ape yg kite rase tu..kn?
btul x?..perasaan syg tu bile dah TER-ade,mmg la sgt susah nk dibasuh dan diberus tuk mghilagkannye..letak clorox n vanish pon blom tentu leh kuar..
roh-roh yg berbual di atas telah pada mulanya membenarkan perasaan dorang tuk menanam dan memahat rasa syg dlm hati dorang..kan dah susah nk hilangkan..padan muke dorang..padan muke aku.

2 comments:

DEVILICIOUS said...
This comment has been removed by the author.
akusyazz said...
This comment has been removed by the author.