Friday, May 1, 2009

setan xguna!!!!!!!!!!!!

ni la rupe setan xgune tu!!



setan xguna PENIPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ko mmg nk mati kan??!
"nk mandi pulok"..what the funcking hell??? pdahal ko tgh wat bende bongok kat sebelah ni!! ko tipu abg ko...KANTOI!!!selama ni ko tipu aku jugak!!!!!tahikkkkkkkkkkkkkkkkkkk ko!!!!!setannnnnnn aaaaaaaaaaaaaaaaa!!

selama ni ko ckp "dah2 aku nk stdy!jgn kaco!" @ "jap..aku ade keje ni"..ko tipu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xberguna ko wahai manusia tahi durjana!

padan muke ko kene baling ngan sume bende yg ade depan mata aku!nasib baik xde pisau!!

best gile kalu ade depan mata aku..mmg aku tikam ko si penipu!


ko tahiiiiiiikkk!!huaaa..ko mmg manusia xguna..

ni ko..bukan yg berdiri tu..






ko gelak2 ye tgk aku tulis bende ni...ko tunggu..ko doa je la yg aku xnmpk bende2 tajam kat depan mata aku..




penipu!!!!!







7 comments:

qi QiLa la said...

oi
knape?
marah nye

RyuKageX said...

Gambar kat atas skali tu mmg ad rupa..hahahaha

kamal fauzee said...

ala syaz. biase la 2.. lelaki.. bukan dier curang ke aper.. mungkin dier nk buat bende laen.. ader yg malas nk type msg ni... bak kate aku : LEK LEK SUDEYYEE

akusyazz said...

hahahaha..rileks..aku men2 je laa..aku gelak2 rakus la mase tulis entry ni smpi faiz n zul susah nk wat assg..hahaha!..si setan xguna durjana tu pon gelak2 gak hampir guling2 tgk aku letak gmbr taik besar tu..hahaha..tp mmg btul die kene bling ngan sume bende yg ade depan mata aku!seb baik xluka..padan muka!penipoo!haha..

qila: aku x mara..lek..haha..aku kan suke menjereettt!!haha

zawir: serupa kan??pandai i pilih..hahahahah!!

si tahi yg gune name tahi: aku nk sepak ko leh x?

kujie said...

btol syaz..bkn perempuan je laki pun die tpu gok! nate berok.dh r ske tipu org! SKE KENTUT dpn org gak!

Akmal Pojie said...

Jie, mu jer lelaki yg kne bahan n tipu dek nyet tu selain golongan terpinggir..

DEVILICIOUS said...

hahaha XD serious klaka hehe suka gmba najish tuh ooo apa curang? O.O oho shaz savink! cani la x citer pun! nnti sng2 da x serabut dgn exm kita ym tau update2 ;)