Thursday, March 12, 2009

black mail -->surat hitam --> baju hitam

hahaha!! yela2..aku tau..aku slalu kutuk kampong ko..ye2 sorry..huaaa...tp xyah la dajal aku smpi cani..aku kenal senyuman keji ko tu..mata jahat ko tu..sengih2..ko gelak2 ye..ee...tampo baru tau..ni black mail namenye!! ni dah kira memperjudikan maruah aku ni..haha..cane aku nk pakai ni?! xpe2..ada hari aku balas..ko tunggu mase ko..TUNGGU..tompok2 badan ko nnt..


ya Allah..bantulah aku..cane aku nk pakai ni..?






10 comments:

qi QiLa la said...

HAHAHAHHHAHAHAHAHA..macam nak mati aku bace neh..hahahahaahha..sepatut nya baju tu "syaz sayang kelate"

DEVILICIOUS said...

hahaha XD hbs la tompok2. eyh shaz, cadar kita sama !=D

akusyazz said...

aqila: ko nk aku mati ke?hahaha..asal mase aku ngan ko,aku xpenah kutuk klantan ar??haha..

sai: huh?yeke?aduhai..kasut same..smpi cadar pon sama..haha..mmg kite shabat sejati yg mempunyai taste yg sama..haa..nama pon sama!!!

DEVILICIOUS said...

hahaha XD kst dgn acadar mayb tp kalu nama tu mama kita la shaz. diaorg yg taste sama.

The said...

kaki pn same....

pkai bj 2, mhal aku bli.. 13 ringgit
lawanye bj 2

akusyazz said...

oit,,kuang asam..jeles la tu kitorang sama cantik (sai awak lagi cantik)..

bju tu..aaa...mahalnye!!!melampau harga die..tuk perkataan cmtu,patut rm3 je!xpon rm2.50 cukup..haha..nnt aku pakai,tp badan ko pasti lebam..

DEVILICIOUS said...

huh apa kaki2?! oho nak main kaki la skang yerrr. hehe 13 hinggit je. banyak bunyik btul >=P XD

The said...

kalo nk ikutkn mmg xnk bli pape pn, tp sbb nk bhan ko py psal hbis 13 ringgit aku

men kaki? xadil la cani, size kaki jauh beza

akusyazz said...

ohhhh..rm13 pon berkira ngan aku ek..

DEVILICIOUS said...

hehe. saiz kaki x pnting la awk. kena tgk teknik XD battle jom! =) hahaha. shaz kita tag team.