Wednesday, March 25, 2009

lagu yg mencairkan..ouhh

michael buble - 'everything'
haa..dgr x?aku dah embed dah..dgr x?
kalu x dgr..tunggu jap..japgy dgr la tu..

sedang dlm perjalan ke mak teh..dgn menaiki kereta ketua kelas..tetiba aku terdengar rentak lagu yg amat la aku gemari..aku pun berkata "eihhh lagu ni!" smbil senyum dgn rakus..lepas 5-6 baris lagu tu,aku yg cube mgikuti smbil mnyanyi berkata "eh??pehal laen ni??eh lagu len ek??"..dgr lagi.."ape lirik ni??"..dgr lagi.... "aaahh???lagu kfc??!asal die tukar ni!!huaa rosak lagu aku!!"..bibir ini pon terus la menitipkan kata2 makian yg manis terhadap kfc..

sedang aku memaki2 dgn muke masam (xmaki pon sbenarnye..mara je..sket je)..
tiba2..ade suara sengau2 basah kedengaran.."yg ko mara2 nape?mcm la lagu ko..bukannye ade org penah dedicate lagu tu kat ko ponnn..." smbil wat muke perli..dgn senyuman yg mendidihkan hati..dgn sengih jahat ko tuuuu...angkat2 kening agy!..muke kejam...aaa!!...jahat!sebokk!shoooh!..huaa..ko tau sgt kan aku suke lagu tu sgt3 teramat sgt..nape ko kejam?eee...aku potong bibir ko tu nnt baru ko tau!pasni xleh dah nk wat sengih gedik ko tu..nak?nak?meh..meh sini..

eh jaapp..manee ko tau xpenah ade org dedicate lagu tu kat aku aaaa..hellooo..tlg sket ek.. (sila bace dgn mngecilkan mata smbil mgangkat kening sedikit pastu jeling rakus) hahaha..

::
::
::
::
::

huaaa...yela..yela..mmg xde pun!..haha..aku tau la xde org penah dedicate lagu tu kat aku kn!!kn!..xkn ade pon..aku tauuu..tp aku tetap suke..biarla! biarla aku nk berangan..aku suke..hehe..lagu tu sgt sweet OK..siiibokk..wekkkkk..

ouh...sob sob..KFC jahat..wuaaa!

4 comments:

didiey <3 said...

haha..
i bkak blog kawan i..
p2 nampak blog u..i click follow..
twos jd follower u..
;))
actually..i baru 'ber'blog..
hehe..tade wamai kawan..so..i watla u kawan i..ngee ;))

DEVILICIOUS said...

hehe. shaz. meh sy dedicate dkt awk! =) lg everything, michael buble. nah shaz @};- yezza da ingat. hehe.

muka perli? sengih jahat? hahaha cang la tuh. tade sape lg da.

Ray-Peace 13 said...

haha klaka la bdak ni...everything kt kaki hahaha

qi QiLa la said...

syaz. aku dah tuka blog bintuwanismail.blogspot.com hmm. aaar. jemput2 lah follow. ehm. eeehm..(malu la i)