Wednesday, April 28, 2010

pisang emas dibawa berlayar, msk sbijik di atas peti...

akhirnye..masalah rumah, nk pilih2 bilik dah settel..
sampai bengkak2 mate..hamek ko.
malu sgt2 ok...xpernah ngis depan org tau x..buang tebiat agaknye..buruk! buruk!
tp td mmg xleh tahan pny..gigil2 otot2 muka nk than..gagal.

blogger-emoticon.blogspot.com

1. thanks to my very understanding housemates faran n ecah..thanks a lot k..hutang budi ni..i'll pay it back one day.

2. thanks to U for giving me the comfort and support i needed. i really2 apreciate it. :) (p/s: tikam dia, jgn xtikam)


bak kate org..buat baik dibalas baik..




aku pulak,
Syukur Alhamdulillah..Allah bukakkan jalan tuk aku kali ni..
mungkin sbb aku tlg cicak yg terstuck 2 hari dlm sink tu kuar td kot..

thx cicak sbb doakan aku. len kali stuck la lagi, leh aku tlg.

No comments: