Friday, April 2, 2010

jom terbang..weee~

ops sikap masih dijalan..
oleh itu,
apabila stress menjadi2 disebabkan final exam sudah dekat,terlalu dekat.
ditambah pulak dgn rase marah yg membuak kepada manusia yg mmg mintak penampar,
ditaburkan garam secukup rase dgn hati yg tgh kucar kacir,
disapu pulak dgn otak dah xbetul nk pk cane nk wat physical exam kalu cuak smpi gigil..
ditambahkan pedas, bila ade mnusia nk tipu2 pastu rahsia2 bende yg aku patut tau..
dienakkan lagi dgn janji yg aku xnk ngis dah pasal bende2 bodo.
haiiiii...
rase cm xckup tinggi je tingkat 3 umah aku ni..
mcam xckup tinggi nk kasi corak aku chantekkk skit kalu terbang dari sini.





hey kau.
ckup2 la tu wey.
aku boleh kasi kau rase sakit kalu aku nk.



**kpada sesiapa yg terbace post ni, jgn la korang pastu nk g tny2 aku "wey syaz ko pehal emo sgt?" "syaz knape blog u cmtu?" ...dan plg jgn ditanya "syaz..ni psal sape?" sbb mgkin nnt tak tertahan jiwa raga korang kalu aku jwb "pasal kau"...jadi baik jgn tny.**

No comments: